When you give your heart to someone, you might also give them the chance of breaking it.

Sitter i sängen och pluggar. Ska försöka skriva klart min berättelse och sen åka iväg på träning. Ska bli skönt att träna bort nutellan som jag åt igår och idag.. Och så får jag träffa Tove också.
Skolan var helt okej, har skrattat hur mycket som helst och Ingrid är tillbaka! OCH jag fick A på mitt idrottsprov, bara ett halvt poäng fel och det var bäst i klassen! Happyhappyhappyhappyhapyy...
Skolan rullar på, fast har någon hemkunskapsgrej som jag ska satsa på och få minst C på. Kommer tyvär inte få det men man kan ju iallafall hoppas? :)
Men ska fortsätta plugga nu.


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback