The key is to get to know people and trust them to be who they are. Instead, we trust people to be who we want them to be- and when they're not, we cry.

Sitter och kollar på första säsongen av Awkward. Så jävla bra. Gråter för att Matty blir ledsen hela tiden. Så jävla snygg. 
Igår var jag i Gränby med Astrid och sen åkte vi till stan, åt lunch på Panini och mötte upp Nadja. Vi hade så jävla roligt, förföljde en riktig fitta och så körde Nadja Dance dare på Ica... 
Och jag kom in i någon slags fas igår att typ alla killar var skit snygga. Speciellt Beau Mirchoff (Matty McKibben från Awkward.). 
Jag är så jävla pissed dessutom. Jag har varit inställd på att åka till rättvik på Torsdag, och nu ska vi tydligen åka på onsdag. Då Tove kommer hem. Så jävla sur. USCH.

NU ska jag kolla vidare. Hejdå.

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback