I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you could be.

Jag är helt slut efter en veckas träning utan sömn och en helg utan speciellt mycket sömn där heller. Och så ringde min farmor till mig idag och sa att jag skulle jobba i nästan två veckor från och med torsdag, direkt efter det åker jag till Gotland med mina föräldrar. Jag orkar inte att jag ska bort hela tiden. Skit sur och har ingenting att göra . Så får man veta att Swedish House Maffia ska splittras. Deras sista konsert i Sverige spelas den 24 November, och som grädde på moset är det 16 års gräns MED målsman. Riktigt pain. Nu ska jag gråta vidare.
Snyggast i världen

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback