We're never so vulnerable than when we trust someone - but paradoxically, if we can't trust, neither can we find love or joy

Ligger i sängen, nydushad och taggad inför veckan (som börjar imorgon för min del) i Karlstad som väntar. Selected Player ska jag Tove och många fler åka på. Ska bli fett kul, även fast det är fyspass varje dag... Men tar det till den positiva sidan, man blir biff förfan!
Med tanke på att vi kommer typ ha fullt upp hela veckan så kommer uppdateringen suga. Meeeeen ni får komma tillbaka på torsdag/fredag, även fast jag åker bort på freddag igen så ska jag försöka uppdatera normalt.
Men nu ska jag snart sova så vi får se om jag bloggar imorgon.

Kommentarer
Postat av: E N Y L J A

sv: Dom spelade bla. Dansmusik, Guld, Allting kommer bli bra osv. Från deras EP :)

Det var ju 2 år sen, så kommer inte ihåg allt haha!

2012-06-16 @ 00:42:34
URL: http://enylja.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback