Irritation

Många har säkert hört talas om det här med att Tyra kopierar Victorias Secret bikinisar. Visst hon kanske har hämtat inspiration därifrån och så, men jag tycker inte det är rätt av Dennis att attackera och säga att hon kopierar exakt VSs kollektion. Det kanske inte är helt rätt att hon inte ens vågar erkänna (om det nu skulle vara så) att hon fått inspiration från VS, men som hon skrev så har man rätt till att göra i princip likadana klädesplagg bara man ändrar minst 5 saker på plagget. Nu tycker jag själv att bikinisarna är väldigt lika - på en av dem är en ''brosch'' till och med exakt likadan - men det är ändå hennes kollektion som hon får göra vad hon vill med.
Victorias Secret kollektionen säger vissa kom ut för 6 månader sen, vissa säger att den kom ut 2010 medan Tyra säger att den kom ut för tre månader sen. Om hon då ljuger och säger att den kom ut för tre månader sen för att det inte ska se ut som om hon har tagit idéer o.s.v från VS tycker jag att det är riktigt lågt. Men jag är inte så insatt i alla kollektioner som kommer ut från VS så jag kan ju inte säga om hon ljuger eller ej, men om det är ett antal människor som säger att de har en bikini från denna kollektion och att de köpte den 2010 så låter det konstigt om hon säger att den kom ut för tre månader sen.
Jaja, det är iallafall min åsikt, så attackera inte om ni tycker jag har fel haha.

Bild från Dennis' blogg.
Länk till Dennis' inlägg
Länk till Tyras inlägg

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback