There's "hell" in hello ,"good" goodbye ,"lie" in believe, "over" in lover , "end" in friend ,"ex" in next , and "if" in life.

Ligger och halvsovar framför ett avsnitt av Vänner. Det sista för kvällen antar jag, eftersom jag måste upp i tid imorgon.
Efter stan åker jag Victoria och Tove och iallafall kollar på begravningskläder/skor som jag skrev till mig och Tove. Hoppa jag hittar något för jag vill verkligen inte behöva stressa för att hitta någonting bra i sista sekund. Men sen åker jag och Tove hem till mig och gör oss i ordning för fotbollen, och sen sover vi hos henne. Ska bli mysigt nu när jag åker bort i helgen.
Här är ett förslag som jag vill ha på mig imorgon:

Det ser helt kefft ut där,men det blir nog skit snyggt i verkligheten!

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback