för jag vill bara känna på din kropp kropp hela natten, men mina vänner säger stopp stopp håll i hatten, men jag vill känna på din kropp kropp hela natten, och mina vänner säger stopp, men jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt

Är på konstigt humör. Vill sova men ändå vara vaken. Jag ska upp 0700 imorgon för match mot Storvreta 98/99. Fotboll snackar vi då. Är inte alls taggad, men det kommer väl imorgon.
Ska no spela ute hela matchen (?!). Är taggad och nervös inför det, man får väl hoppas att det går bra! Hålla alla tummar och tår är ni gulliga :D Klockan 0900 börjar matchen.
Imorgon ska jag också fixa med designen tror jag. Måste få tag på malin också, behöver hjälp med lite grejs.
Nu måste jag sova!
Tumblr_m35i5ppfc91ru2c21o1_250_large
Nej jag har inga bilder på mig.
Norlie & KKV - Där Jag Hänger Min Hatt

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej sötan! :)

Kikar in och önskar dig en bra Lördag!



Kramar.

2012-04-28 @ 11:03:18
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback