3 saker jag vill bli och jag vill ha.

BLI:

1.
Jag vill bli fotograf. Det är inte många som vet det, men jag älskar att fota. Eller med tanke på de bilder Tove har på sin mobil vet väl kanske hon det..
2. Smal. Får ångest varje dag när jag ser folk i min omgivning som jag inte ser ut som, som jag vill se ut som, och som ser i princip ser perfekta ut i vad de än har på sig.
3. Kommer icke på någonting.

HA:

1. Bra självförtroende. Känns som om saker skulle kunna bli mycket bättre då.
2. En system kamera, som jag kan fota massor med.
3. Bra hud. Min hud är så himla äcklig så det finns inte. Vill våga gå någon dag eller två utan smink i skolan, men får bara ångest över hur ful jag är då.
Det finns så mycket mer jag också vill ha. Som en iPhone 4, min pappas arbetsrum med walk in closet, en pojkvän, massor och massor av kläder, converse, Jeffrey Campbell skor, navel piercing, perfekta ben och mage,perfekta ögonbryn osv.
Men sånt får jag brömma vidare om.



Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback