some people make your life better by walking into it while others make it better by simply walking out of it.

sitter i sängen och försöker skriva klart min svenska berättelse men det går inte så bra.
Är så proppmätt så det finns inte! Ligger i lite matkoma, hehe...
Har ju börjat cykla till skolan nu. Ganska skönt men ändå fett jobbigt.. Ja,jag är fett lat men det är inte mitt fel att jag inte orkar sticka ut och springa när jag inte har något annat för mig.. HAHA jo det är det.
Vi får se om jag orkar sticka ut en sväng ikväll eller om det blir att plugga järnet. Vad ska jag plugga egentligen..? Antar att det får bli första alternativet.
Återkommer.
Turn To You - Justin Bieber

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback