Never apologize for saying what you feel, it's like saying sorry for being real

Ligger i sängen och kollar på Vampire Diaries såhär innan skolan. Det kommer ju ett nytt avsnitt iprincip varje fredag.
Ska börja sminka mig och klä på mig och lite sånt snart. Men jag har ingen aning om vad jag ska göra med mitt hår?!
  • Uppsatt med utsläppt
  • Uppsatt i knut
  • Uppsatt som det är nu, i inbakad fläta
  • Utsläppt
HJÄLP MIG!
BAck to reality.
Ikväll har jag inga planer tror jag, ska vara med Nadja efter skolan och sen kolla på Hockey klockan 20.15. Haha jo jag hade iochförsej planer men jaja.
Skolan kommer suga anuzzz. Vi ska typ ha teater på SO:n.. HAAAAATAR att prata inför klassen, och fatta nu att det är teater? Fuck that shit.
MEN NU BLIR DET SPÄNNANDE PÅ MED THE VAMPIRESGOTTA GO!
259097784782262133_oelcwm1w_f_large

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback