Maybe I should leave to help you see, nothing is better than this

Har precis duschat och ska snart göra ingenting. Ikväll blir det bio med Tossi. Vi ska se Amerikansk Paj. Den verkar bra, men det får vi väl se.
Ska se till också att hon bloggar, lite dålig på det känner jag...!!! Själv tycker jag att jag är hyffsat bra på det... :))))
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, på kvällen är det Champions League final som jag ska kolla på, men jag är väl själv som det ser ut nu eftersom mor och far ska åka till kompisar och kolla på den.
Men nu ska jag nog börja fixa mig lite så att jag slipper stressa sen.
image description
Min.

Kommentarer
Postat av: CHERRY

Han är så sjukt likt min lillebror x]



- Jag mår toppen, hur mår du själv? :)

2012-05-19 @ 10:29:40
URL: http://theblackcherry.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback