Sometimes you have a choice, stay with the one who makes you cry, or find the one who makes you happy.

Har städat mitt rum i typ 2325 cp-timmar, tagit lite bilder på alla mina converse, och lyssnat på musik. Ganska mysig söndagskväll..
Men nu sitter jag och letar musik tills denna jobbigt äckliga skolvecka. Jag ska vara så social som möjligt hoppas jag! Imorgon är jag ledig från träning så kanske sticker ut och springer eller så. Ska kolla vad mina homies ska göra under veckan. Hoppas man kan träffa någon av dem...
Här får ni några bilder från dagen:

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

fina bilder :D

2012-03-19 @ 14:36:22
URL: http://eemma.se

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback