Open your mind before your mouth

I'm back, mig har ni inte hört så mycket av på sistone. Har haft en grym helg iallafall, ska försöka fatta mig kort så jag inte skriver en hel bok.
Fredagskvällen var otroligt mysig tillsammans med Anna, Kristina och Negin. Vi färgade mitt hår, hade ansiktsmask, mös och tog hål i mitt öra. Det gick dock mindre bra ;) Fick åka hem tidigt både igår och idag eftersom vi haft tidiga matcher, den igår slutade 3-3 och den idag 5-0 till oss! Igårkväll var det jag, Anna, Asta, Kristina, Negin och Azin som spenderade kvällen @ Kristinas crib. Hade det sjukt kul som vanligt! Dock var det sjukt läskigt när jag och Krollan skulle möta upp Azin vid busshållsplatsen, haha internt. Kristina fick iallafall ett par grymt snygga skor av oss! Lät det inte lite som jag skröt där? :o
Nu ligger jag här i matkoma, jag och familjen åt på resturang ikväll eftersom vi haft visning idag och ska ha imorgon så vill päronen inte stöka ner här hemma. Gott var det iallafall! :) Nu har jag en date med sängen. Godnatt :*

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback