Never waste an opportunity to tell someone that you love them, cause one day it might be 2 late.

Life doesn't hurt until you think about how much things have changed, who you've lost along the way, and how much of it was your fault.


Har haft världens sämsta dag idag. Och inte blir det bättre av att jag sett ut som en sneknullad åsna, och jag suttit hela eftermiddagen med huvudet i en äcklig fysik-bok och fortfarande så har inte ett jävla skit fastnat. Har ingen aning om hur jag ska orka ett träningspass med Conny nu också. Ni kanske hör nåt av mig efter träningen, annars så hoppas jag att jag vaknar upp på bättre tankar imorgon och även på bättre blogghumör. xoxo
/ tove





Kommentarer
Postat av: hanna ♡

vinnarna av dagens blogg är uppe - däremot INTE en ny omgång, så ni får vänta tills en annan gång :) kram

2012-03-13 @ 21:41:46
URL: http://heaa.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback