NEVER LOOSE A BESTFRIEND, CAUSE IF YOU DO, YOU ALSO LOOSE A PART OF YOURSELF.

Ligger i sängen nu, nyduschad och fräsch. Imorgon har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, det blir väl spontant antar jag.
_______________________________________________________________
Är så opeppad på att lev just nu. Orkar inte med alla idioter det finns i uppsala. Lever spontant nu och och släpper taget. MINDFUCKED CHECK (x)

_______________________________________________________________


Imorgon har vi ju prov, och jag kan ingenting. Så blir väl att ligga uppe till 4 och försöka banka in alla sjuhundraelva sidor som vi måste kunna. Orkar inte med mitt horhus till skola.
Återgår till min ensamhet med mina tankar.

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback