Me, myself and I.

Sitter på bussen helt forever alone nu. Dagen var ganska chill eftersom vi hade typ bara en lektion. Det var svenskan och bi gjorde inte ett piss. Vi skulle jobbat på någon fantasi värld men ingen orkade eftersom vi hade vikarie... Sen hade vi idrott och vår idrottslärare är så underbar fick vi ha mobilerna o allt när vi va ute och gick. Sen skulle vi till bajsverket. Luktade seriöst BAJS! Konstigt va..? Haha nej... Skriver inte mer om det för det var allmänt äckligt!
När jag kommer hem ska jag göra matteläxan och sen kanske träna lite? Vi får se hur det blir med det.
Jag har ju träning typ varje dag den här veckan förutom typ fredag och det är fett skönt!
Men vill inte skriva värsta boken så jag avrundar här!

_____________________________________________________________________________________________

En tjej har dagens blogg tävling, tryck häääär.


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback