Learn from yesterday, live for today and hope for tomorrow.

Sitter med en Ben N Jerrys burk i handen och Kristina bredvid mig. Har inte vart särskilt social på bloggen det senaste dygnet, men igår sov jag hos Anna! :) Vi var först på stan och sen så bakade vi en tårta till Kristina som vi åt efter idrotten eftersom Kristina fyller år idag :) Så efter skolan idag så drog vi ner på stan och tog en fika + några fler fina personer! Blev såklart Cafe 018 och kladdkaka! :D Snart kommer pappa hem och då plockar vi upp Negin och Anna sen släpper han av oss hos Krollan. Kommer bli en grym kväll!! Match imorgon så ni hör väl kanske av nåt från mig innan det, fast måste städa eftersom vi har visning på söndag :( Ska avsluta nu, kyssen :*

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: tack så jättemycket :D

det är bara bra med med mig, hur är det med dig då?



kraam

2012-03-09 @ 19:42:45
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Hey!

Sugen på lite shopping inför våren/sommaren?!

Då rekommenderar jag en superbra sida där man samlar poäng och får presentkort på H&M, Nelly.com, Kicks & Åhléns.



http://www.gratismakeup.se/?r=208078



Det är 100% gratis och det fungerar, har testat själv! :)

2012-03-09 @ 20:35:20
Postat av: Patricia♔

Snälla ni är som bakade tårta:) hihi

2012-03-09 @ 22:01:33
URL: http://patriciac.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback