Justin Drew Malette Bieber♥

Skolan var ganska chill idag. Vi hade inte så mycket svenska idag, sen inte så mycket engelska heller så det var najs!
Först började vi typ en halvtimme sent eftersom det hade typ varit inbrott på skolan så alla trodde att vi skulle få hoppa över skolan men så fan heller. Eftersom min skola är som den är tvingade de oss att gå in så det blev kanske en halvtimmes svenska ändå. Sen efter lunch var det engelska och då hade vi det i typ fem minuter sen kom min mentor och typ snackade med alla och sen skrev vi mål för utvecklingssamtalen som vi har på onsdag.
Sen till rubriken. JUSTIN BIEBERS NYA LÅT ÄR SÅ JÄVLA-JÄVLA-JÄVLA BRAAA! Jag tycker alla borde lyssna på den!!!
Men ligger nu och tittar på Hannah Montana. SÅ JÄVLA BÄST.
Och jag kan inte vara mer peppad inför imorgon. Vi ska ju till Kungsberget och åka skidor så det blir awesome!
Nu blev det väldigt långt så avrundar här!


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback