Ingen är perfekt. Inte du, inte jag.

Kommentera/läs inte för ni förstår ändå inte.
Jag hatar min kropp, jag hatar mitt utséende. Från start brydde jag mig inte, sen påpekade folk hur jag såg ut, sänkte mitt självförtroende.
Först bara magen, sen blev problemet benen också. Sen armarna, sen fötterna. Det verkar som om det alltid kommer någonting nytt som jag inte ska vara nöjd med. Någon påminner mig varje jävla dag.
Det blir inte bättre när man alltid påminns om att man inte ens är nära perfekt. Varje dag.
Vissa bryr sig inte heller om dem sårar mig. Ska jag säga det igen? Det är sånna som gör så att jag inte kan vara mig själv. Bryter ihop varje kväll när jag tänker på det. Varje gång jag äter, tänker jag på vad det är jag äter, men ändå så äter jag. Det är väl det osm är problemet. Jag äter. Kommer sluta med det. Då kanske jag blir accepterad godkänd som jag är.
Mitt utséende är det värsta problemet. Det är väl därför ingen kan acceptera mig för den jag är, inte någon annan finare, smalare, perfektare version av mig.
Försök inte förändra mig för jag är den enda som kan ändra någonting med mig. Så sluta anstränga er.
Bröt ihop totalt, men jag ska hitta pusselbitarna som saknas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna jag är helt seriös nu , jag har inte tänkt någon gång på hur du ser ut ! Och du är inte Som dom säger , din personlighet är en av dom härligaste jag vet , alltid glad, även fast din dag varit sämst . Kram

2012-03-06 @ 15:03:12
URL: http://majasl.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback