några bekännelser

  • min musiksmak är galen. en sekund kan jag lyssna på dubstep och RnB och andra sekunden allt från Justin bieber till death metal. och vissa som tror att jag bara lyssnar på samma låtar om och om igen varje dag.
  • har sagt det förrut, jag hatar min kropp och mitt utséende
  • jag stör mig på folk som skaffar blogg och sen ALDRIG bloggar. alltså stör jag mig lite grann på mig och tove...
  • angående musiksmaken, jag har växt upp med Guns 'n' Roses, Status Quo, Queen, Ricky Martin, Def Leppard och AC/DC, så det finns egentligen ingen gräns på vad jag kan lyssna på för musik.
  • jag får typ cp.-flipp om någon ska vara djup på engelska (när det gäller citat och sånt) och sedan fuckar dem upp meningen av citatet totalt så det blir någonting annat än det dem menade, men också bara om man skriver it's när det bara ska vara it....
  • jag har sjukt svårt för att gå upp på morgnarna, ser hellre ut som ett as och sover längre, än att fixa mig men ändå se ut som ett as eftersom jag inte sovit och gå upp i tid...

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback