12e juni 2012, SOMMARLOV

Ja nu har jag äntligen sommarlov. Skönt som satan.
Ikväll ska vi ut och äta med familjen, sen kommer min storasyster och hämtar upp mig så åker vi iväg till Fett Me Kärlek för att se Den Svenska Björnstammen, taggad.
Men vädret är ju helt uppochner. Det skulle regna, så gjorde det inte det. Nu ikväll skulle det vara uppehåll, och nu ser det ut som om det kommer börja regna. Det känns ju verkligen ut som sommar.
Ska byta om nu så att vi kan åka så fort som möjligt. Ni ska även å en bild på blusen jag köpte, kommer nog itne ha tagit den själv utan tar den som finns på hemsidan! :)
image description

Kommentarer
Postat av: ebba<33

hej fin blogg och allt bra? :)

2012-06-12 @ 20:20:49
URL: http://ebbasweetbieber.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback