You can close yor eyes to thing's you don't want to see, but you can't close your heart to things tou don't want to feel.

Hemma från träning nudå. Gick väl helt okej. Har käkat och duschat så kanske ska plugga lite hemkunskap.
FUCK VI BÖRJAR SKOLAN IMORGON!!!!!!!
Skjut mig i benet och döda mig långsamt. Men det ska bli kul att träffa alla igen.
Men det hemskaste av allt är att vi har spanska OCH matte OCH svenska OCH lunch halv ett på samma dag. Det funkar fan inte.
Men ska bli så otroligt kul att träffa alla, har inte träffat någon på hela lovet då. Det suger.
Haha vi var ju lediga idag och jag såg vid lunch att Sean hade åkt till skolan ändå. Fyfan vad glad man blir asså.
Nu ska jag kolla på det bästa Awkward avsnittet någonsin.
I sommar <3

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback