Strong people know how to keep their life in order. Even with tears in their eyes, they still manage to say "I am okay" with a smile.

Update: KOllar på Pirates Of The Caribbean, At Worlds End för andra gången idag.
Har inga som helst planer för morgondagen. Hoppas att jag kan fixa det nu idag så att jag inte står där helt själv. Vill åka och shoppa med mor min, men vi får se. Hon är på bra humör nu så hoppas hon är det imorgon också.
Kollade runt lite på trailers och såg en gammal för The Runaways, den är från 2010 så många har säkert sett den, men ni som sett den får gärna säga vad ni tycker! Rekomendera gärna andra filmer också!
Har dessutom blivit beroende av typ Robert Pattinson, Orlando Bloom och typ Johnny Depp. Har behövt stänga av filmen, gått ifrån TVn flera gånger bara för att dem är så snygga, de två sistnämnda alltså. Robert Pattinson har jag stalkat på youtube osv. Ville ha ett Twilight-maraton ikväll men hittar inte filmerna. Kanske ska leta reda på dem, HAHA vem orkar?
Nu har jag skrivit typ värsta boken så ni som orkar läsa allt borde få Nobelpriset...
MUMMA

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback