Live = eviL

Ligger i sängen och kollar på Breaking Dawn. Så jävla bra film.
Imorgon är jag ju ledig också. Medans alla andra går i skolan kommer jag ligga hemma, kolla på film och äta sockerkaka. HAH SUCKERS!
Matchen idag gick väl helt okej, dem vann. Nu pratar jag alltså om Storvreta - Falun matchen, semifinal #3. Nu står det 2 - 1 i matcher till Storvreta. Så vinner dem på torsdag blir det final, men vinner falukorvarna blir det sista och avgörande matchen på måndag i fyrishov, den SKA jag gå på.
Slut med sportsnacket.
Jag vet inte vad jag ska blogga om, ni får kommentera och så om vad vi ska blogga om!
Det var nog allt jag hade på hjärtat. Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: hanna ♡

tack så mycket du! :D

2012-04-10 @ 06:29:09
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Michelle MK

älskar twilight-filmerna! :)

2012-04-10 @ 07:55:45
URL: http://creamk.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback