If you talk behind my back it only means that my life is more interesting than yours.

Ligger i sängen nyduschad med lena nyrakade ben och håret luktar så gott!
Är jättetrött och imorgon är det ju Valborg, som jag sagt hur många gånger som helst, och jag får absolut inte vara trött, så måste gå och lägga mig snart!
Tar bussen klockan 9 till stan och kollar på Forsränningen och Ankrace! Vi får se om jag orkar gå upp. Har ställt klockan på kvart i sju så får se om jag orkar gå upp då eller om jag ligger och snoozar i en timmer eller så.
Men nu börjar min dator lagga så det kanske är ett tecken på att det är dags att sova.
Ha en bra dag imorgon allihopa!
Saknar dig bästis. Kom hem snart!

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback