If you love two people at the same time, choose the second one, because if you truly loved the first one you wouldn't have fallen for the second one.

Är på så jävla dåligt humör, jag är sjuk och det gör ingenting bättre.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske skulle träffa Vickan men ingenting bestämt.
Skulle åkt och shoppat lite med mamma, hon sa att om jag städar ur mina garderober och lådor och bevisar att jag inte har så mycket kläder kunde vi ta en sväng till Gränby, så då gjorde jag det och då skriker hon på mig för att jag har typ rensat ut för mycket och att jag inte har något system på morgnarna (?), blir så jävla irriterad. Visst hon kanske inte vill köp nya kläder till mig hela tiden, men jag har fan ingenting att ha på mig så jag får väl gå naken.
Utbrott check √
Orkar inte blogga mer nu.

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback