If bitches could fly, my school would be a fucking airport.

Sitter på på centralen och väntar på
Min buss som kommer om några få minuter. Eller nu kom den, så nu sitter jag på denrå!
Är helt slut efter skolan idag, vi gjorde inte så mycket men vi har fyra lektioner innan lunch, det är inte najs.
Men vi fick iallafall tillbaka matteproven idag, gick sjukt bra. Återkommer till det ämnet senare.
Efter skolan åkte jag och Sani iväg till Lager 157 och köpte skor, bild kommer såklart men det blir nog ikväll.
Ikväll har jag inga planer alls, förutom att plugga. Och plugga tills jag är klar. Inte såatt jag skjuter upp allt till sista sekund, jag ska bli klar.
Känner att det blev ett tråkig inlägg, men kommentera gärna om vad ni vill läsa om, ge inspriration typ.
Skriver mer när jag är klar med engelskan, alltså typ aldrig.


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback