I say what I want to say and I do what I want to do, there's no in between. People either love you for it, or hate you for it.

Update: Sitter nu i Toves rum medans hon är i duschen.
Ikäll kommer vi väl bara vara hemma och softa. Kolla på film kanske? Vi får se helt enkelt.
Idag när vi skulle till City Gross missade vi vår busshållplats så vi fick gå från Allianshallen till City Gross (och alla som bor i Uppsala vet att det kanske tar en kvart, och med min och Toves kondition och vilja var det ju väldigt enkelt...) men vi mellanlandade självklart på Subway (älskade subway). Jag kände när vi stod i kön ba fan jag vill inte göra av med mina pengar, men det var lätt värt de!
Träningen var ganska kul också. Lite jobbig var den allt men eftersom jag och Tove har köpt typ nästan ett kilo godis var (?) så var det bra.
Har fått låna en blus av Tove också. Riktigt gullig är den!
Men nu tror jag att Tove kom ut ur duschen, så skriver mer sen!

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback