I don't care if your black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rick or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.

Sitter i sängen och ska börja klä på mig snart, men först måste jag bränna klart skivorna (2) till laget. ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD AAAAAAAAAH.
Och ja det behövdes ett litet stön på slutet...
Men missar iallafall sista lektionen idag, tyvär :( Roligaste lektionen på hela veckan, nämligen sport.
Men iallafall idag börjar jag 9.20, fett skönt fast ändå skulle jag upp och ta värsta långduschen så det blev att gå upp klockan sju ändå..
Kommer nog vara låg uppdatering nu i helgen, som sagt flera gånger vi ska ju på cup. Så det får ni lida för... Men men, jag tror att ni överlever.
Nu nmpste jag börja göra mig i ordnig.

Kommentarer
Postat av: celine

söt!

2012-04-22 @ 21:00:26
URL: http://celineekelund.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback