DON'T MAKE ME MAD THEN TELL ME TO CALM DOWN. THAT'S LIKE SHOOTING SOMEONE AND THEN WONDERING WHY THEY'RE BLEEDING.

Uppdateringen har inte vart på topp dem senaste dagarna. Ska försöka fatta mig kort nu. Torsdagskvällen spenderas med Wilma, Anna, Kristina, Jakob, Ezin, Adam och Johan i en biosalong, vi kollade på Hunger Games :) Filmen var grym, och tycker alla som inte redan sett den borde ta och checka in den. Efter det sov Wilma och Krollan hemma hos mig, mys som vanligt! Gårdagen spenderas tillsammans med Jossan, Anna och Kristina. Vi tog en sväng till IKEA och hade kungvagnsrace och åt köttbullar. På kvällen satte vi oss i en park och grillade korv, marshmallows drack gott och åt choklad. Mysigare går inte. Somnade inte förrän sent så jag och Jossan sov bort halva dagen idag. Nu måste jag dammsuga och börja fixa mig för vi får gäster ikväll! Är även på så jävla surt humör, precis allt min mor gör för tillfället får mig att vilja hänga mig själv. Fast nu kom hon in med ett påskägg så vet inte om jag kan vara sur på henne längre :( Vi hörs senare, puss.
Några bilder:

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback