Du kan stå på tå, men du kommer aldrig nå till min nivå.

Vi förlorade matchen med 1 - 0. Otursmål, hon kom halvt fri så jag hade ingen chans att ta den. Och ja jag stod i mål.
Men nu har jag duschat i typ bokstavligen en timme, varit och handlat och just nu tittar jag på ishockey!
Har ingenting att göra ikväll, så det blir väl hemma-mys antar jag.
Kollar lite kläder som jag är sugen på, kommer aldrig hända dock men det är kul att önska sig ändå. Är inne och kollar på massor med hemsidor. T.ex H&M, Gina Tricot, American Eagle, Urban Outfitters osv.


Men nu i veckan ska jag införskaffa mig ett par nya Converse (vita antagligen). Jag har ganska många par, men jag har inte ett par vita(?!). Jag har röda, svarta, helsvarta, USA och ett par fodrade. Sen har moin syster några par som jag också kan ha.
Men nu börjar ishockeyn igen så ska återgå till den.
Gammal bild med tråkigt inlägg..

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback