You said you couldn't stand to see my heart broken. So when you broke it, did you close your eyes?

Så sur just nu.
Anledning numero uno: Sverige åkte ur VM.
Anledning numero dos: Zibanejad lämnar Djurgården.
Imorgon har jag inga planer alls. Ska kolla med Tove om hon kan göra något, men annars får vi se. Det ska ju bli varmt imorgon så känner att fotboll och sen lite mys vi vattnet skulle jag inte tacka nej till. Skulle inte tacka nej till att göra någonting med någon annan som inte är i min familj... MEN VI FÅR SE
Min dator är lika het som jag är just nu så ska kolla vidare på Friends och deppa över livet. Och med livet menar jag hockey och att jag inte har några vänner...
TOVE NÄR DU SER DET HÄR RING MIG.

Repriiiiis

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback