I don't have the prettiest face for you to see or the skinniest waist for you to hold, but i do have the biggest heart to love you with.

LIgger i sängen efter att ha kollat på hockey. Sverige vann med 4-1. Ganska saftigt ändå.
Och till håret. Det blev ganska bra eller ja jag har ju inte sett det torrt men det såg bra ut när jag sköljde ur blekningen. Resultatet får ni nog se imorgon!
VI har ju match klockan tre, i Rosersberg. Samling halv två. Intresseklubben antecknar typ de.
För tillfället kollar jag bara på en massa Vänner avsnitt och kollar bloggar.
JAG HAR INGENTING ATT BLOGGA OM.
Några tips? Jag skriver ju bara en massa onödig information som ingen bryr sig om. Sorgligt nog är det sant. Tipsa väldigt gärna!
Återkommer


Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Tack hih :D

Jag har inte gjort så mycket, själv då?:)

2012-05-05 @ 23:41:23
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: SANDRA DAGH

Godmorgon, hoppas du får en bra söndag :D

2012-05-06 @ 09:26:33
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback