för du måste vara sjuk, för du måste vara blind, du måste vara blind, för du kan inte inte se när löven faller ner, hur fel jag är

Ligger i sängen sliten och trött och kollar på Gossip Girl.
Dagen har varit grym! Vi åkte och spleade match på Åland, som vi förövrigt vann med 5 - 2, men det var så mycket kaos innan vi ens kom tilll Åland. Vi åkte nämligen till fel hamn och fick åka Eckerö-linjen istället för Viking Line. Det var ändå ganska skönt eftersom man inte behövde hålla koll på allt och alla. Men på vägen hem åkte vi rätt båt och åt supergod buffé, fick ansiktsmålning och så köpte jag en jättefin blus som jag antagligen ska ha på skolavslutningen. Taggad till 110% på sommarlov, kommer dock sakna alla kompisar i skolan. Antar att jag inte kommer träffa en enda själ under hela sommarlovet.
Jag känner då också att våran bloggning är på topp! Vi får väl se när den kommer igång igen.
Ett litet kollage på dagens outfit får ni också!
Usa linne från BikBok
Shorts från gina
Jeansjacka (mammas)

Kommentarer
Postat av: victoria

Hanna hjärtat träffas under lovet? känns som evigheter sen! puss

2012-06-10 @ 20:50:14

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback