this life don't last forever. so tell me what we're waiting for?

Ligger och chillar såhär på lördagsmorgonen. Vaknade för typ två timmar sen men min dator har krånglat lite sådär nu så den har inte suttit igng förns nu. Ikväll får vi se vad som händer, antingen ska jag vara med Tove eller Astrid om dem kan. Men om inte får vi se vad som händer. Men det är ju som sagt Champions Legue final ikväll klockan åtta tror jag så den ska jag titta på men vi får se vem det blir med.
Men jag har iallafall varit duktig och städat mitt rum och vardagsrummet så det är rent och fint! Vi får se hur länge det håller.
Men nu börjar ena hockey semifinalen mella rysslan och finland. Vet inte vem jag håller på men hoppas iallafall att Ryssland eller Finland vinner hela vm.
Men nu blir det brottom!
Suddig bild :S

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback