The tighter you hold on to something, the more it's going to hurt when it ends.

Sitter och är fett nöjd med mig själv. Har skrivit klart min hemkunskaps-utvärdering som skulle vara inlämnad idag. Hehe.. Alltid ute i sista sekund. Det enda som jag inte lämnat in i tid nu är min svenska-berättelse. Måste bli klar tills på måndag, otherwise I'm right on time.
Går iväg och möter Tove vid klockan sex och sedan åker vi ner till Graneberg och kör vårt träningsprogram som vi fått av tränarna på fotbollen. Sommaren 2013 here I come! Kommer ju inte lyckas speciellt bra till sommaren 2012 men sommaren 2013 kör vi på! tänker för mycket på sommaren nu, blir deprimerad när jag kollar ut i regnet. Äckliga jävla väder.
Men nu ska jag kolla vidare på några Vänner-avsnitt och sedan börja byta om.
Perfektion...

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback