M.I.L.F - Man I Love Fridays

Nu är det fredag och jag är tillbaks, och med mig på denna underbara fredag har jag Tove som är i duschen för tillfället.
Dagen har beståt av äckliga lärare, prov, skratt och kompisar. Och självklart det underbara vädret! Typ 25 grader i skuggan hörde jag? Hur underbart?!
Har beställt pizza till mig och Tossan så den är här om typ 40 minuter tror jag. Skönt att ma inte typ behöva röra sig alls för att göra typ vad som helst nu för tiden? Dagens teknologi asså.
Men efter vi har ätit ska vi ner till varvet för sol, eventuellt första doppet för i år (?) och käka glass och annat gott.
Men jut nu sitter vi och äter tårta! Smarrigt värre. Och ja förresten Tove har kommit ut ur duchen!
Ja en gammal bild men jag är handikapp och kan inte ta nya bilder.

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback