Just because the past taps on your shoulder, doesn't mean you have to look back.

Ligger nu i sängen efter att ha lackat ur totalt i princip överallt. Min och Astrid konversation...
FUCKING YEMELIN SÅ JÄVLA FUUUL! FUCKING BRYTER NÄSBENET PÅ FRANZÉN?!??!?!?!? WTFFFF?????? HAN FÖRTJÄNAR INTE ATT LEVAAAAAA!!!!!!!!
Nu är jag typ klar...
MEEEEEn iallafall. Provet gick skitbra, hoppas jag.*fingers crossed* Och sen på engelskan gjorde vi typ ingenting.
Taggade ner på stan efter skolan och köpte godis och chips som jag bjöd familjen på under hockeyn.
Vet inte vad jag ska göra på dagen imorgon, ska bara städa. Men på kvällen drar jag iväg till stan och kolar på Wilmas dansuppvisning och sen sover jag hos henne. Ska bli grymt!
Ska börja göra mig i ordning för att sova nu.

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback