Fix you

Fixat lite smågrejer på bloggen, typ som typsnitt, storlek på text och sånna grejer. No biggy.
Men nu är iallafall Tove hemma och det ska hon förbli ett tag.
Vi har match ikväll. Mot rasbo. Jag kommer inte ihåg hur bra de är, men förmodligen blir det stor, fet torsk för vår del. Speciellt om jag skulle stå i mål... MEN VI FÅR SE!
Imorogn har vi det där helvettes discot. FÅr se hur det går, men efter det blir det fest hos Shannen med mina homies! Ska bli kul :)
Det är mammas födelsedag idag också! Grattis till dig mor!! Ska fira henne lite ikväll framför hockeyn. Kulkulkul.
OCH SEN TILL DE STORA NYHETERNA!!! Jag fick ett dubbel C varav ett var väldigt starkt, och sen B+ på matteprovet! Är fett stolt eftersom det högsta jag annars fått i svenska är ett D... och också för att jag typ inte kunde någonting på matten.
Nu tror vissa ba oh my god va hon skryter men jag är fan stolt! Fast det var ganska surt att jag var 1, 1 ytte-pytte litet poäng från ett A... JAJA
Första är gammalt resultat som jag fan böev skit stolt över!
Fett intressant inlägg med mina betyg o all skit... HAHA
HEjdårå!

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback