BACK IN BUSINESS

Bloggen har inte direkt vart prio 1 den här veckan. Har iallafall inte hunnit med särskilt mycket sen senast jag bloggade. Satt hos frissan i 2 timmar, kan inte säga att det blev fult men inte direkt vad jag förväntat mig. Har hängt with my homie Astrid idag och sen tränat i spöregnet. Har ätit thaimat nu och tagit mig en välförtjänt lång och varm dusch. Har även hunnit packa för imorgon beger jag mig för några dygn i London med shopping, käk och fotboll. I'll be back in monday, har inte fixat några tidsinställda så uppdateringen får helt enkelt bli som den blir. Ska göra mig en stor fet kopp te och mysa i sängen framför nåt bra avsnitt av nån bra tv-serie. xoxo

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback