We were best friends, but now ur just like the rest of them; selfish bitches that I couldn't care less about

Update: Ligger i sängen och ska snart sova.
Har legat och degat alldeles för länge nu. Måste sova så att morgondagen kan komma så fort som möjligt då jag får träffa min Tove!
Matchen idag var onödigt spännande! Fick mig att känna att jag vill börja på basket, det verkar/är fett kul!
Jag kan inte beskriva hur mycket dig betyder för mig min underbara ängel.
Varje andetag utan dig är så tunga. Jag önskar att vi kunde träffas varje dag, umgås som på somrarna.
Det bästa som finns är att se dig le, se dig skratta, se dig må bra. När jag tänker på dig är det så jag ser dig. Glad och hur jävla vacker som helst. Förstår inte att jag har levt utan dig så länge. Hur överlevde jag?
Våra kvällar är underbara. Man glömmer helt sina problem, sina bekymer när man ser på ditt overkligt änglalika léende och när man vet att du aldrig kommer såra mig. Det är det bästa som finns.
Du får mig alltid att må så jävla bra. Glömmer helt bort allt annat som rusar igenom mina tankar.
Börjar gråta när jag tänker på mitt liv utan dig. Det finns inte, det går inte. Jag vill inte, jag kan inte. Som jag skrev innan så går det inte att beskriva hur jävla mycket du betyder.
Jag känner mig så trygg när jag är med dig, att veta att du aldrig, ALDRIG skulle göra något för att såra mig, att du aldrig sviker mig. Kan fan inte skriva allt här som jag känner för dig min Toffsi♥.
När jag kramar dig vill jag aldrig släppa taget. Jag känner mig så himla trygg i din famn mitt hjärta.
Du är den jag berättar iprincip allt för, iallafall det jag berättar för folk. Jag säger som jag tycker till dig för att jag vet att du inte dömmer.
Jag älskar dig mer än livet och allt det dödliga världen kan erbjuda. Aldirg ska jag sluta älska dig.
Boyfriend/Girlfriend - Justin Bieber
Baby - Justin Bieber
Snälla Bli Min - Veronica Maggio
Kyss Mig - Axel Algmark
Got 2 Luv U - Sean Paul feat. Alexis Jordan
You Make Me Feel... - Cobra Starship feat. Sabi
Inga Kläder - Veronica Maggio
Where Have You Been - Rihanna
Angel - Cody Simpson
Bara några låtar som får mig att tänka på dig
Har ingentign att dela med mig av i detta astråkiga inlägg!

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback