NY DESIGN OSV...

Som ni ser har jag ändrat design. Ska snacka med Tove om vi ska ha kvar den här eller om vi kör på någon annan.
Blir mycket bloggning från min sida idag, har ingenting att göra så kommer nog gå och lägga mig tidigt och gå upp tidigare och springa imorgon, men ingenting bestämt än! Skulle bli så stolt över mig själv ifall jag lyckades gå upp tidigt och sticka ut och springa, men vi får väl se hur det blir med det!
Imorgon är det ju skola som vanligt, bästa dagen på hela veckan, vi har typ bara tre lektioner + sport grej som sista lektion men den går som på två sekunder. Men sen kommer Wilma hem till mig och sover här, sen upp ganska tidigt på lördag så åker vi till skolan på öppet hus och tjänar var sin biobiljett! Sen är ju vi hallvakter i Gamlishallen (laget alltså) och så är det match klockan två - om jag ska spela den - men jag kommer iallafall komma dit och kolla!
Nu har jag skrivit värsta boken så ag ska låta er återgå till era viktiga liv!

Kör på en gammal bild, från veckan iallafall ;)

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback