If you believed me when I said I'd be better off without you ... You've never really known me.

Sitter och kollar på Vampire Diaries. Spännande!
Sen är det ju träning,två timmar fys typ. Weey! Inte riktigt... Var ju på stan idag med Astrid. Hon köpte Converse och jag köpte en ny jacka! Den jag tittat på hur länge som helst! Den är äntligen min! Så glad! Nu saknas ett par vita höga converse och ett par låga gula! Kanske kan be min kusin köpa dem i New York? Mihi! Så himla glad ifall mamma kan paya... Haha..
Måste äta någonting snart, orkar inte få håll på träningen. Sen ska jag tvinga hit Astrid så att jag har något att göra under tiden... Får se om hon orkar haha...
Ska återgå till Vampire Diaries innan jag skriver värsta boken.


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback