when a girl says don't worry about it, you better fucking worry about it

Ligger i sängen helt död efter en ''lång''dag i skolan. HAHA vilket skämt :') vi började halv tolv sen bowlade vi och körde lazer game. Skit kul alltihop! Kunde dock inte somna om efter halv tio...
Lyssnar för tillfället på Amanda Jenssen, tycker hon är rejält underskattad, om man bara hade hennes röst.
MEn imorgon är det skolavslutning. Ska bli kul. Taggad till tusen. KOmmer dock kännas ensamt typ hela sommarlovet, ingenting som man måste göra varje dag. Men jaja, får se om jag sätter upp något träningsprogram för mig själv eller något liknande. Och nu "helt plötsligt" blev inlägget otroligt tråkigt.
Skriver mer senare ikväll om jag orkar, ska säga till Tove att blogga också.
Gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Nora

Var med och tävla på min blogg! :)

http://noraosterberg.blogg.se/2012/june/tavla-om-att-designa-era-egna-stickers.html#comment

2012-06-12 @ 17:17:27
URL: http://noraosterberg.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback