Mini bloggpaus

Ja som ni märkt har varken jag eller Tove bloggat på typ 143234 år? Haha antar att Tove inte har bloggat för att hon har flyttat hela helgen medans jag inte har någon vettig anledning. Har bara inte orkat. Vi hade match i lördags och sen skulle jag baka på kvällen införmorgondagen (min storebrors student). Så hade inte så mycket tid. Men igår var det slapp-dag. Firade min kusin som ''bott'' här sedan igår, då hon även fyllde år. Så det var mysigt.
Men imorgon är jag då ledig med tankepå min brors student. SKÖNT, men inte speciellt lång sovmorgon dock (måste duscha, fixa håret, sminka mig och klä på mig) så går nog inte upp senare än åtta. Så ska nog sova snart.
Och förresten, jag vet att jag har skrivit mycket om mina betyg och så (bara så att ni vet så skryter jag inte utan är bara otroligt stolt över mig själv!) men jag fick A på min SO - som jag även lämnade in till svenskan - och jag fick A även i svenska! Hila roligt att det rullar på nu mot slutet.
NU har jag skrivit fetaste boken så HEJDÅ
Typ morgondagens outft.
Långklänning (min systers) och en jeansjacka (min mammas).
Jag känner att jag inte har några egna kläder...

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback