TRÖTT TJEJ CHECK

Hej. Orkar inte skriva vad jag gjort dom senaste dygnen, kan bara säga att jag fick en bra avslut på mitt påsklov. Först på förmiddagen häng with my gurlz och sedan Storvreta-match med familjen. Och att Storvreta vann gjorde bara saken bättre!
Kom precis ut från världens längsta, skönaste och varmaste dusch nu efter 1,5 timmes träning utomhus i regnet. Jävla pissväder. Sitter fortfarande och fryser! Men nu hade jag tänkt ta itu med matteboken. Ligger lite efter, eller lite och lite, cirka 20-40 uppgifter efter alla i klassen! Så det får bli kvällens planer, tillsammans med några godisbitar som får hjälpa mig att hålla humöret uppe. Sovmorgon imorgon också så det är najs! Kanske hinner slänga in ett inlägg innan jag beger mig mot skolan, men förvänta er inget. Nu måste jag stänga av datorn om jag ska få något gjort, xoxo.





Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback