Saturday night

Nu ligger i princip alla i sina sängar. Har varit en sjukt jävla rolig dag med massor med skoj!
Först gick vi upp halv åtta, lagom kul, sen käka vi frukost och gjorde oss i ordning osv. Sen taggade vi match som vi förlorade med 1-0.
Sen åkte vi hem och duschade o sen åkte vi och käka.
Sen var det bara att ladda om för match som vi vann med 7-0. Vi spelade riktigt bra faktiskt!
Efter det åkte vi vidare till ICA och köpte nötter och kellogsbars, eller jag köpte det. Men iallafall sista matchen vann vi med 4-0 varav ett av målen gjorde jag! Fett snyggat det vara asså! Skämt o sido.
När vi kom till aka från den matchen hoppade alla in i duschen och bytte om och lite sånt. Sen drog vi iväg på skumparty! Det var det roligaste discot jag har varit med om fan! Sjukt kul om ni inte förstod det. Skum överallt, i alla kläder, så till slut tog vi av oss skorna och dansade barfota! Haha ångrar det som fan för nu ligger jag och har ont i fötterna.. :(
Imorgon är det final mot Västerås. Det är bara att kötta på!
Det blev ett väldigt tråkigt inlägg men iallafall uppdatering om den långa dagen!
Men nu ska vi sova så vi hörs imorgon förhoppningsvis!


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback