MÅNDAGEN DEN TJUGOTREDJE APRIL

Sitter på buss #11 påväg till Allianshallen för att se på Ellens match med Ellen. Eller hennes lag har match och hon ska inte spela. Sista och avgörande matchen om de får spela i Div 3! Big day y'allzz.
Men när kg kommer hem måste jag sätta igång med svenskan som ska vara renskriven och klar på onsdag. Jag har inte ens börjat så kan förklara mina känslor med en endaste liten, men väldigt betydelsefull bokstav. F. Slutsnackat om skolan.
Tack för alla snälla kommentarer ni kommenterar (vadå kommenterar man kommentarer? :0). Fortsätt med det!
Känner en djup ångest inom mig, jag kan inte ta några seriösa bilder. Jag vet töntig ångest, men det är därför jag aldrig lägger upp bilder typ..
Tänkte också på en sak som gjorde mig glad igår. Vi hade besöksrekord igår! Det var nog för att vi blev Helgens Blogg på den där bloggen jag länkade till. Blev jätteglad!
Nu ska jag återgå till att vara ensam på buss #11. Är vid vaksala torg snart så det är inte så långt kvar.
Så vi hörs sen! :)


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback